WTF?

Kvällen igår blev kalas bra! Måde väldigt bra till kvällen trots matförgitningen. Jag och Nathalie drack hemma hos mig och kikade på Idol. GO SMITH!  Vi en ritkigt trevlig kväll måste jag säga, vi pratade bort flera timmar som kändes minuter. Tänk vad mycket man kan prata om, haha. Allt från Barnen i Afrika till Fuerteventura, haha. Alkohol i blodet kanske inte är den bästa. Sen GICK vi ner på stan som tog 45-50 minuter för oss... HAHA det tar ca 15 max annars. Ja.. Sen dansade vi på krogen och även möte Hannah :D Dansade väldigt länge tills jag gick hem..Vaknade upp med detta spännande SMS..

 

1. När gick jag från krogen?

2. Det förklarade mitt blöta hår imorse.

3. Jag har mobil, plånka hemma.

4. VART ÄR MIN VÄSKA :(

5. Vem är M..?

6. Nathalie aldrig mer Tequila!!!

 


Kommentarer
Postat av: Angelica

Du kan ju titta i inlägget efter...

2010-10-09 @ 12:14:54
URL: http://angeeliicaa.blogg.se/
Postat av: natta

hahahahaha du är fan min idol! och nej inge mer tequila tack..

2010-10-09 @ 12:19:40
Postat av: Anonym

Idol är helt okej att titta på. =)

Föresten, vad tycker du om min blogg? Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)

2010-10-11 @ 20:41:45
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0