Vilken jobbig morgon.

Vaknade upp i en jätte mysig säng och allt var varmt, så måste man gå upp och jobba. Skulle upp 8.00 och börjar halv nio, haha. Tar typ 20 minuter att åka dit, så låg man liksom, en minut till, bara en till. Sen bara GAH, bråttom! Dessutom åkte jag från Bomhus också, ännu längre.. Kom bara någon minut sen, men Maria min LLU:are hade inte ens kommit så det var ju lugnt. Hade kunnat gosa i minst 5 minuter till!

För två veckor sen har vi haft en inskolning på en liten flicka som heter Wilma, som är nästan ledsen hela tiden. Bara ngn kmr åt henne har hon gråten i halsen. Det roliga är att det är bara jag som får hålla i henne ingen annan förskollärare eller barnskötare. Anna som är barnskötare bara hur ska det här sluta när du ska gå tillbaka till skolan igen. Lill-tjejen svansar efter mig hela tiden, hur söt som helst. Kan de här med barn ja ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0