stökfia.

Gud vad jag är slö alltså, har absolut inte gjort någonting sen jag slutade klockan 16.00. Jo lämna nyckeln till Johanna på dansskolan, men annars. Värmt fryst matlåda och kikat på dirty dancing, kanske en av världens bästa dansfilm? Så kanske ska ta och städa om jag orkar, det ser ju ut som en...BOMB. Alltså jag har haft stökigt i mina dagar men alltså tror fan detta tar rekord. Har ju möblerat om så orkar ja inte plocka undan resten, haha. Tror jag rev ner halva min garderob imorse också, det säger ganska mkt. Kläder PRECIS överallt. Jag går liksom i soffan när jag ska till köket och hallen, hahaha. Det är fan illa.


säger som gustav.

PALLA.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0