Nu ni.

Idag har jag vart på en nya skola, varva skolan. Där jag har vart med en Förskolleklass det roliga var att alla mina gamla "barn" gick i den klassen. Trodde inte att dem skulle känna igen mig för jag var där för 1 år sedan, men så fel jag hade. Fick nog 1000 kramar direkt när jag kom in i klassrummet, vilka sötnosar. Till och med killarna, de som hade sån tjejbacilskräck, haha. Men tydligen så har inte fröknar tjejbaciller? Det var något nytt, haha. Så jävla charmiga. Jag kommer ju definitivt ha världens bästa jobb sen när jag har pluggat klart. Ingen annan dag är den andra lik.

Måste ju faktiskt erkänna att jag har blivit värsta konstnären när jag har vart ute på VFU:n. Speciellt på att rita bratz-tjejer och barbie de ni. Ni kanske får något bildbevis sen, haha råka få med mig en av teckningarna hem. För jag satt över min tid på jobbet, GALEN? hela 20 minuter för länge!

I alla fall, har glömt bort en liten film som jag hade. På Isa Tengbland från Streettävlingen, hennes final.


Isa Tengblad.

1:plats.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0