Myskväll.

Blev riktigt myskväll igår kväll, det lite idol först sen blev det grown ups! haha fan var den var kul, trodde faktiskt inte att den skulle vara så bra, vet inte varför. Aja, lite onyttigheter blev det igår också, så det blir spåret nu på morgonen. 3,5 km inte längre för det orkar vi inte, haha. Sen ska de dansas med Narr.

Vi ska väl göra klart paren och sen ska vi väl göra hemläxan som vi fick av moyoyoyo. Hm, svårt att välja låt faktiskt.  Btw, nu kan jag golvgrejen, kan bara släng ner mig på knäet nu, inte mitt onda då! Men i alla fall är lite stolt! Har alltid vart för lat för att ha golvkoregrafi, haha. Men nu har jag det !

Hakuna Matata ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0