DANS.

Har dansat idag, även om jag typ stressade ihjäl mig till träningen, haha. Så när jag kommer dit fuckar pakeringsgrejen?!?! Skulle betala för en timme de kostade 5 kr, jag la i 23 och det hände fan ingenting?! Så sket i de och gick in o dansade iaf, fick inte ut dom heller. Bra saker det där!  Hade egen tid nästan hela tiden, verkligen behövligt! Ska lära mig den där förbannade golvgrejen, jag kan den.. men har ingen balans. haha.

Imorgon blir det friträning också, då ska jag och nathalie hitta på något kul.. Göra en dans till musikens lyrics. Kan ju behöva ett lycka till kanske. haha. Vi är ju så himla seriösa, vi borde kanske ta någon med massa känslor och vissa på att vi är inte bara flumm ;)

Nästa vecka så ska vi även besöka Bumpy Feets lokaler i Söderhamn och dansa med Elin. Ska bli kul och dansa lite på något nytt ställe :>  Super taggad !

Måste ju bjuda på killarnas

"bloppers" eller vad man ska kalla det :D


Kommentarer
Postat av: evelina

alla anmäler dig till veckans blogg

& tar del av mina 1000 besökare jag

har varje dag!



följ mig blogg på bloglovin o ha större chans att få vara med i slutet & bli vinnare!



kram!:)

2010-10-22 @ 17:30:28
URL: http://evelinaakauppinen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Haha dom skulle göra sådär :P Haha de där bestämde dom prc innan att dom skulle göra :P

2010-11-08 @ 09:46:32
URL: http://nalu89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0