Dans i Söderhamn.

Efter en heldag på praktiken, där vi var ute i skogen så vart det skönt att åka iväg och göra det roligaste som finns just nu DANSA. Vi skulle göra hopp-bilder på förskolan, så skulle de hoppa från en "klippa" och så skulle jag ta emot dem, så den absolut sista lillkillen skulle hoppa så fick jag hans tänder mitt i hakan, FATTAR NI HUR ONT DET GJORDE? Försökte hålla masken, shit alltså, fick värsta bitmärke. haha.

Förutom de så svor jag för första gången i förskolan..Jag slog i tån i tröskeln så himla hårt, skulle bära iväg en liten tjej för att tvätta sig efter frukost. jag bara HELVETE. Tror du inte en av stor tjejerna står precis bakom mig, DU SVÄRDE.. ja.. det får man ju inte göra, hon bara jag kan också svära, JÄVLAR, jävlar jävlar jävlar. Jag bara såna ord finns inte här på förskolan hon bara men finns helvete då? Felicia ( som tjejen heter.) kom så går vi inte i målarrummet. Hon bara JAAA. så fick jag med mig sjuttioelvatusen ungar med mig in i mållarummet. yes..

I alla fall åkte och hämta upp Narr och Elin Vid S.O.S kiosken och sen bar det av till Söderhamn, pumpade musik som aldrig förr. Fast det är ju iförsig inte speciellt ovanligt.. Riverside moterfucker gick på högvarv om inte annat. Vi åkte dit så vi skulle vara där till 17.00 för då var det gruppträning med någon ny discogrupp som Elin hade hjälpt att göra dansen till. Shit, dom var skit grymma. Kommer nog gå bra för dom på tävlingen i Falun. Sen var det allmän träning med flera danser som jag och Nathalie var med på. ( discoträning ) Uppvärmning med hopprep sen var det streching, gud vilka bra övningar det var alltså. Jag och Narr höll på döda varandra när vi skulle pressa varandra, haha.

Sen var det en privatlektion som Elin höll i, vi satt och kikade. Det var någon som precis hade gått upp i Star, riktigt duktig tjej. Under tiden gjorde jag och Narr hiphopens styrka, fett jobbigt. Sen efter det var klockan mycket och vi var ganska trötta men vi körde i alla fall. Vi visade upp paren och singeln i både disco och hiphop för Elin och Elin pillade på vårat program vad som skulle kunna bli bättre osv. Sen blev det en del flum också, haha. Tre stycken övertrötta dansare är ingen bra kombo när det gäller att vara seriösa, haha.

Sen bar det av till Donken, där vi käkade mat. Vi räknade vem som åt mest kalorier vem tror ni vann haha, sällan Narr äter mycket mat. Hon käkade mer än ett dagligt intag, HAHA. Sen jobbade Asta också så vi satt och pratade med henne ett bra tag också. Riktigt bra dag, som vi kmr att göra om flera ggr. Super dag med andra ord :)

Efter jag hade kommit hem fick jag en del förfrågningar på Facebook från Bumpyfeetare, söt dom är ^^



Övertrötta tjejer?

 


Kommentarer
Postat av: natta

det ska ABSOLUT göras om!! da da da daaaaa :D

2010-10-29 @ 09:54:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0