Beach 2011.

Kändes som jag behövde en sån kategori just nu. Eftersom jag tränar och försöker äta rätt så mycket det går. OCH det funkar ju fan! Förra veckan 4kg och denna vecka 2,5kg det är inte fy skam! Har tränat en hel del denna vecka också hela 12h! Jag vet..GALEN. men nästa vecka ska jag träna ännu mer, haha.  Dessutom har jag lite mål fram till Sommaren.

- Nå min drömvikt.
- Klara av att springa 1 mil utan att stanna (omöjligt jag vet!)
- Få bra danskondis, intervall var ju skit bra träning ( som idag )
- Äta rätt och bra mat.
- Få 1-2h träning per dag som rutin.
- Bygga bra muskler till vänstra knäet!

Kommentarer
Postat av: natta

du är så duktig så!! heja erre!

2010-11-15 @ 22:49:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0