jobbigt mkt frågor ;)

Hur många har du varit riktigt kär i? Jag måste nog säga 2.
Är du kär just nu? nästa fråga tack!
Vad tycker du om kärlek? Gud, skulle kunna skriva en bok om kärlek både för och nackdelar.
När kramade du någon sist? För någon timme sen, de du ;)
Saknar du någon speciell person just nu? Lite kanske ^^
Har du svårt för att bli kär? Om jag har vart kär 2 st på 20 år, skulle jag nog säga att jag har svårt att bli kär. elr? :S
Dejtar du? Japp, 7 åt gången. Sen om dom inte duger så kan ni byta ut dom mot 7 nya, bra va? :)


Har du någonsin:


Varit medvetlös? Flera ggr faktiskt, ganska konstig känsla faktiskt.
Hånglat med flera än 10 pers på en kväll?
Haha, näe.. Men jag vet än som varit nära, nämner inga namn *host*
Hånglat med fler än 2 pers under en timme? ja..
Gjort något riktigt dumt? Beror på vad man menar med dumt, haha. Men det jag säkert ;)
Gjort något som du ångrar? Haha, ja.
Åkt ambulans? Näe, det tror jag inte.
Gjort något olagligt? Det har väl alla ;)
Slagit ner någon? Näe så cool är jag inte!
Skämts över dina föräldrar? Haha, det har väl alla under tonåren speciellt.! ;D
Vad hatar du verkligen? Lögner, det finns alldeles för många av dem..
Vad är det senaste "saken" du blev riktigt besviken på? Måste ha vart när två av mina närmaste kompisar vände en annan kompis emot mig och ljög om hela skiten. Sen att det inte kunde stå för de förrän något år efter, den ena vägrar prata om det vilket jag tycker är väldigt dålig stil.. Trots allt de som har ställt till de, right?
Sagt jag älskar dig och menat det? Ja, absolut.
Vill du ha barn? Jajamen.
Vill du gifta dig? Ja, bröllop är väl alla flickors dröm ;)
Är du ensam nu? Japp..
Vad är det som stör dig just nu? Att dagen inte blev riktigt som man hade tänkt sig, men det var väl väntat..


De senaste 48h timmar har du?

Gråtit? JAA, som ett barn. Såg Dear John!
Köpt något? Tuggummi alldeles nyss.
Sjungit? Haha, ja. Du vet jag är grym på att sjunga!
Saknat någon? inte saknat, längtat snarrare..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0