Utan internet.

Nu kmr jag förmodligen vara utan internet i några dagar, eftersom jag flyttar ut till mamma och pappa i skutskär. Internetgrejen skulle komma i fredags egentligen, men som vanligt så krånglar det. Varför kan inte operatörer hålla vad dom lovar för, det ska alltid vara något strul! I alla fall, kmr nog använda mig av internet i skolan som är huuuuur segt som helst förövrigt.

Btw, igår var jag i Furuvik med William, Wiktor och mamma&pappa, självklart fick jag åka alla karuseller med ungarna. Så nu är man mer än död i knäet, tjejen som skulle ta det lugnt. Jag gick dessutom utan kryckor hela dagen igår, det var inte så smart. Måde skiiiiit dåligt sen när vi skulle iväg till mormor som fyllde 75 år. Låg i soffan och halvdog och så hade man Wiktor som sprang och pika på en hela tiden. Men som sagt jag lever, men ska fan inte gå utan kryckor och igen innan jag får göra det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0