Tränad och peppar danstävling!

Imorse var jag ute och sprang min 50 minuters runda som gick betydligt fortare att springa än gå. konstigt va? haha. Var sedan på stan lite och köpte Hawaiian Tropic! Som jag sedan glömmer på fucking dansträning *gråter*. Bästa läppsylet ever och det smakar fantastik, om man är hungrig så är det bara att smeta på lite på läpparna! Smakar godis, ny bantningmetod? Hm. Kanske inte så hälsosamt i längden att äta lipsyl, haha.

Vi hade friträning, gick typ bara igenom singlarna och dansade inte speciellt mycket, haha. Som vanligt. De flesta låg på golvet och försökte bli viga istället, haha. Så jävla dumt att lägga friträningen dagen innan tävling, kunde vi inte ha lagt den lite tidigare? Nej, dagen före bara, haha.

Ska även skämas lite, har ingen disco singel och ska tävla i det imorgon. Kommer inte ihåg den, haha. Det blir spännande att gå ut på golvet och inte kunna dansen för fem öre. Hm, jag får skylla mig själv! Men är super taggad på hiphopen faktiskt! Hoppas att den är sist på dagen! Blir sur om det är före discon!

Dock vill inte mina fötter vara hjälpsamma för fem öre, har världens skavsår och de är öma som satan. Ber till gudarna att det blir bättre till imorgon. Näe nu ska jag hoppa in i duschen och våga håret och packa väskan. För imorgon gäller det för fan! Sorgligt bara att inte Nathalie ska med! Alltid så jävla kul att dansa par, roligast på tävlingarna!


Isa är en bra pepvideo! :>


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0