The Last Song.

Nathalie kom över senare på kvällen. Vi bestämde oss för att gå på bio, The Last Song. Vi gick på cafe George och käkade kycklingsallad och pratade en massa. Vilket var riktigt skönt, behövde verkligen de. Vi kom även fram en lite rolig sak eller en VÄLDIGT rolig sak. haha, hemlisar smider vi tills hennes födelsedag. Ni kmr nog få reda på det när "de" väl händer! ;)

 

Den slår MY SISTERS KEEPER med hästlängder!


Tillbaka till filmen..Ressigören han inspration från The Notebook och är byggd på en sann historia. Huvud rollen spelas utav Miley Cyrus, vilket hon gör sjukt bra. Du vet tjejen som spelar Hannah Montana spelar en sån här roll? Trodde jag verkligen inte. Jag och Nathalie trodde att det skulle vara en High School film typ, men massa kärleks drama. Där hade vi fel minsann. Det handlar om att hon får åka över sommaren till sin pappa som det inte har träffat på flera år, hon är uppkäftig och spydig. Men detta förändras fort hon kommer allt närmare sin pappa på ett eller annat sätt. Hon träffar även en kille i filmen och det blir kära i varandra, så klart. Efter filmens gång kommer det fram hemligheter som gör att Ronnie som spelas av Miley Curys förändras och byter attityd. Kan inte berätta hemligheterna för då förstör jag hela filmen, så där håller jag tyst. Men jag säger så här, har aldrig bölat i biosalongen i hela mitt liv. Jag satt och smågrät i hela filmen, den slår faktiskt My Sisters Keeper och det säger ganska mycket! Otroligt bra film!

 

5 av 5 och det ger jag inte många filmer!

 

 

 


Kommentarer
Postat av: ElinArmour

Tack! :D

2010-05-09 @ 23:54:19
URL: http://elinarmour.blogg.se/
Postat av: Thilda

Vi skulle ju gå på den ju! :(

2010-05-10 @ 10:49:21
Postat av: elin

Sv: Bejbi jag kan se den en gång till med dig! :D så kan vi gråta tillsammans! <3

2010-05-10 @ 16:49:25
URL: http://pinglisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0