Tenta plugg, dans.

Det är så himla stressigt nu så hinner inte ens med. Jag hinner inte blogga om något vettigt. För det är alldeles för mycket dans och alldeles för mycket plugg. Har Tenta på fredag, försöker plugga så gott det går, men det känns verkligen inge bra. Men om jag inte klarar de så får jag väl göra om, värre än så kan det inte vara. Fast det skulle vara jävligt surt och inte klara de. Men va fan Natur och Ekologi?! Trodde jag skulle bli förskollärare, men vi ska kunna, kretslopp, toleranskurvor, populationer, växthuseffekten, ekologish nisch, konkurrens, näringsväv+pyramid, evolution, beskämpningsmedel, växthusgaser och ozonsikt, miljöförstörningar, bioackmulation, vegetanionsregioner osv. Låter som jag ska bli naturexepert, men icke då.

Gräver halft min egen grav.

FREDAG ÄR DET LADY GAGA !!!!!!!!!!!!!!1111111111111111111111111111111
sen blir det utgång i Stockholm, så jävla nice! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0