Tävlingen i Mora.

Jag har ju liksom inte fortfarande skrivit om Mora tävlingen. För jag har vart lite putt, haha. Fast jag ska väl egentligen inte vara det. För det gick ju faktiskt bra, men jag blev ju lite sur över hiphop singeln. Det började med Disco, vilket var bra, älskar när hiphopen är sist! Men det gick förväntas bra på discon trots att jag inte kunde mitt program, haha. Jag kom faktiskt 3:a, riktigt nöjd! Det trodde jag aldrig att jag skulle göra faktisk, slog hon som kom etta förra tävlingen, stolt!

Kom 3:plats i Singel Disco.

 

Efter discon så började hiphopen. Gosh, jag var helt slut faktiskt redan innan vi började inte utav discon utan av värmen i lokalen, gick knappt och andas där inne. Plus att det var lika varmt ute, så det var bara att stå ut. Första ronden gick helt okej, haha andra ronden.. ja va fan hände, jo jag han inte knyta om skorna ondändligt så jag tappar min sko efter 20 sekunder i andra ronden. Jag var så jävla sur när jag gick av och bara jaha, nu går man inte vidare då. Så jävla lack, så går jag vidare fast jag tappade skon!? Måste ha dansat jävligt bra för att ta mig till Semi när jag tappade skon. Speakern sa det efter ronden i högtalarna, här öser vi så mkt dans så vi tappar skorna. Pinsam_tjej_90 men det överlevde jag också, sen var det Semifinal, som vanligt så ligger våra ronder 1, 3, 5, 7 ,9 så man hinner inte av förrän man ska på igen. I semin fick vi dansa 1min 40 sek sen fick vi dansa 40 sekunder extra. Super jobbigt och smokat med folk. Det gick 5:st till final och den som kom 6:a skulle också ha fått prick, så satt hel spänd och väntade på att resultatena skulle komma upp. När jag gick till resultaterna visste jag att det var 21 med så då skulle 6:an få prick. Men under hela prisutdelningen så bad jag att ingen skulle ha strukit sig! Så kommer jag till resultatet och ser listan och jag HADE KOMMIT SEXA. Så kom jag längre ner och då hade en strukit sig. SÅ jävla less tjej. Så nu har jag berättat om det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0