Lady Gaga - oförglömlig kväll.

Dagen började med att jag hade tenta på morgonen. Jag sov över lite, bara lite..När vi satt och gjorde tentan var de enda jag tänkte på var snart åker vi på LADY F* GAGA. Jag vet faktiskt inte hur det gick, har lite delade meningar om de. Det kändes bra på ett sätt men dåligt på ett annat, man vet ju inte riktigt om man har svarat rätt eller inte. Alltså Högskolan är ju helt mongo, man vet nästan inte vad man ska träna inför ett Tenta eller skriva för den delen. Känns lite jobbigt att man inte har kommit in i de än, men men. Fick Godkänt på förra kurser, så jävla lycklig tjej, det var nog den mest förvirrade kurs i världen. Så det känns bra att man klarade det i alla fall.

 

Nu till Lady GAGA. Vi åkte till Stockholm, Jag, Mathilda, Elin, Nathalie och Lina. Vi åkte i min fina pärlan egoisten utan körkort satt sig i fram både ditvägen och hemvägen, haha. De andra fick trängas i bak. Vi öste fullt ös medvetslös med musik enda fram till stockholm, tål att tillägas att vi hittade GRATIS PARKERING VID GLOBEN. Så nu vet man vart man ska parkera om man ska till stockholm och tillexempel Shoppa, det är ju alltid kul ;)

 

Vi köade många timmar innan vi fick komma in i Globen, men det var de värt. Vi hamnade längst fram och Lady Gaga ( var som förväntat ) i världsklass. Riktigt, riktigt bra show. Man fick ju hjärtstopp när hon sjöng "Telephone", nästan bara nästan en tår. Sen var det ett par som stod typ vid oss, hon hade en snarr lik klänning som mig.. Så ställde han sig vid mig och höll om mig, istället för henne. Jag bara kolla på han, han bara oj förlåt. haha så jävla fullt..

Det är så sjukt när man väl står där, går inte riktigt att förklara med ord hur jävla bra showen var. Skulle kunna betala dubbelt för att se henne. Och alla som sa att hon är så j*vla ful i verkligheten, NI HAR FEL. She is gorgeous!

 

 

Älskar den här bilden!

 

 

 

 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0