Fan.

Nu får det fan vara nog. Du kommer hit och bara styr och ställer hela j*vla tiden. Det är jag som bor här inte du, fattar du?! Varför försöker du forma mig som du vill att jag ska vara, kan jag inte bara få vara mig själv? Det ENDA du gör är att komma hit och skäller på mig och lägger dina jävla beskymmer på mig, ser du inte att jag redan är full av dem? Varför kommer du bara hit och gör mig ledsen, ser du inte att jag inte orkar längre. Varje gång, det går fan inte en enda gång du kommer hit och lämnar mig med tårar.  Du tjatar om allt, precis allt! Jag är 20 år, inte 5 och inte 10,  jag är 20 år! Kan du släppa mig någon gång? Du bestämmer inte över mig längre, du kan inte bara komma hit och säga vad jag ska göra. Gjorde du någonsin så här mot dem andra 2 två döttrarna du har? Nej, det gjorde du inte. Måste jag bli som mina två perfekta systrar, som gick ut med bra betyg och har bra jobb, barn och familj. Äre det som måste krävas för att du ska acceptera att jag kan vara självständig och inte måste luta mig tillbaka på dig hela tiden? Bara för du hade städat lägenheten innan jag hade fest och du kom och det var stökigt efterråt, vad fan brukar det vara efter en fest? Rent och inte en enda flaska på bordet elr?  Så kommer du och påstår att jag är så jävla otacksam och blir aldrig nöjd med någonting. Men bad jag dig och städa mina jävla lägenhet då, gjorde jag de? Näe..Det gjorde jag inte. Jag säger gång på gång att jag vill göra allting själv, men hur ska jag kunna göra de, när du gör allting åt mig? Du säger att jag ska ta ansvar för mitt liv och blablabla. Du vet ju ingenting om mig ju.


Kommentarer
Postat av: Lina

Sv: Tack, jag håller med :)

2010-05-09 @ 16:06:49
URL: http://helbraflinga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0