Bye bye världens finaste lägenhet.

Den sista gången jag får sova i lägenheten, sitta på balkongen och sola. Sista gången jag får käka frukost. Sista gången jag går in  walk-in-closet......

Kommer saknar mig lägenhet hur mycket som helst, för jag trivs så jävla bra här inne. Finns inget dåligt i den? Jag hade den bästa lägenheten ever och nu ska man lämna den. Sorgligt.. Kommer inte hitta någon som denna i alla fall. Men man får göra det bästa utav det, kmr ha bättre läge på den andra lägenheten dock betydligt mindre. Har walk-in-closet iaf ;) det viktigaste!

Kommentarer
Postat av: hannah

haha va? näe, det där hade absolut INGENTING med dig att göra elin :p haha. jag var på skitdåligt humör i morse hela morgonen, sen kom de där o allt blev bara ännu mer drygt. och sen de där med "dig". förlåt om jag brusa upp, men.. det blev lite för myckt helt enkelt. men det där handla INTE om dig =)promise.

2010-06-06 @ 15:57:13
URL: http://hannahfrelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0