Tiden går så fort.

Det är helt sjukt om 27 dagar blir jag 20-åring. Hör ni hur gammalt de låter? Jag vill vara 19 hela livet, nu kliver man över 1:an det är lite läskigt. Man vet inte hur livet kommer bli, det känns som jag fokuserar mer på framtiden än att leva i nuet. Vilket gör det hela ännu mer jobbig. Vill inte bli äldre, snart är man pensionär och dör. Eller så känns det i alla fall. Det känns som man måste sluta med dansen för man blir 20 också, man kan ju inte vara hur gammal som helst. Och snart har det gått mer än månad när vi var över. Allt går så fort, jag hänger inte med och jag vill inte göra det längre. Trött på partylivet och singellivet, fast de knappt börjat. Men ändå är det så jobbigt. Varför?


Kommentarer
Postat av: joooosefinemalmborg'

tack så jätte mycket!:D

2010-03-09 @ 15:37:49
URL: http://malmboorgs.blogg.se/
Postat av: Lexi

Grattis i försökott!

2010-03-09 @ 16:59:09
URL: http://lexismode.blogg.se/
Postat av: J

äh de är väl inget, de blev man för 2 år sen.

2010-03-10 @ 12:12:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0