Ojojoj.

Vilken tidpress, jag pluggar och tränar och tränar och pluggar. Jag försöker lära mig singeln super duper bra i hiphopen. Är lite sugen på att ta sista pricken i Singel Hiphop, fast då får Nathalie ta och gå upp en klass. Haha, vill inte möta henne! Men man ska inte hoppas på för mkt, jag försöker kunna min singel som rinnande vatten, de går sådär...Jag har program fast en hemlis har bara 10 åttor i Singel hiphop! Fast i disco har jag 16 åttor, riktigt stolt! Fast kanske ska kunna den lika bra som hiphop-paren. Paren kan jag ganska bra, i slutet är det lite lurigt. haha vi får se vad som händer på tävlingen!

Pluggandet går faktiskt helt okej! Ska träffa Sofia, Classe och Erik på Högskolan imorgon för att slå våra kloka hjärnor ihop. Men har faktiskt skrivit ganska mycket.. typ. I alla fall idag gick de jätte bra på körskolan! Klarade proven galant! Snart så !!!! :D


Vi hoppas på en sån här rolig tävling! :>


Kommentarer
Postat av: hannah

JA, du måste se den :D robert pattinson var skitbra i den!! han passade skitbra in i sin roll :D

2010-03-24 @ 08:21:38
URL: http://hannahfrelin.blogg.se/
Postat av: natta

jag vägrar gå upp i guld klass, och jag vägrar möta dig!! haha hur fan ska detta gå ihop om allt går bra :D

2010-03-24 @ 09:08:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0