Mor & dotterdag.

Vaknade imorse av att mamma ringde på morgonen. Skulle kolla om jag överlevde kvällen, vilken tur det gjorde jag. Hade vakna ganska hårt på felsida, var skit förbannad på allt och på alla. Var helt förstörd när mamma kom hit senare på dagen. Kändes som allt kom på samma gång, inget var bra och deppnivån var på hög nivå. Inte bra..

Att vakna sjuk var inte heller någon hit. Efter en lång pratstund bestämde vi oss för att åka och handla diverse grejer mot förskyllning, feber och halsont. Sen bjöd mamma mig på Bio, Remember me och sedan gick vi och käkade på Kina. Mitt humör blev i alla fall bättre och få slippa tänka på allt för en stund.

Remeber me, var bättre än förväntat. Jag visste att den skulle vara bra, men inte så bra! Gosh, de blev någon tår i filmen. Riktigt se värd, fast man behöver nog inte se den på bio. Men riktigt bra film! Ett plus är ju också att Twillight stjärnan Robert Pattinson spelar huvudrollen! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0