Kalas.

Dagen började med att Nathalie väckte mig på morgonen (lördag). Vi skulle upp och träna kl 10.00, jag bara jag är upp klockan var då 15 före bussen. Jag kan lova att jag inte var uppe, sprang runt helt nyvaken och sprang till bussen. Vi tränade paren i någon timme sen var det meningen att jag skulle träna singel. Men det gick inge bra plus att min mor och far ringde för dem var nere på stan. Så mötte jag upp dem efter jag hade bytt om och tvättat av mig lite snabbt. Vi kikade på saker till min syster dop som jag tyvärr kommer att missa. För då är jag på Söderhamns Tävlingen. Vi gick och fikade inne på flanör och därefter bar det av till Köpis. Jag skulle peka ut vilken laptop/dator jag ville ha i födelsedags present. Fujitsu laptop med stor skärm, kmr inte ihåg vad den hette bara för de. Men den är söt, så klart! Vi gick in på Mio och kollade sedan på möbler för första gången i hela mitt liv så sprang nästan mamma igenom affärern. Jag och Pappa hängde inte med, iförsig provade vi "bio-soffan" gud skulle dö för en sån, någon som kan ge mig 20 000 och köpa den? Så kmr pappa man kanske ska byta ut soffan till en sån här, FUSK!

Efter Köpis åkte vi hem till Morfar i Forsbacka och fikade (igen) och där var även Ida & Andreas och Lill-hjalmar. Satt på golvet hela tiden med lill-killen. Han skrattade hela tiden, kanske en av världens sötaste bebisar! Sen åkte jag hem med Ida & Andreas. När jag väl kom hem så satt jag och hade allmänt tråkigt, sen började jag knåpa lite på Sandras Header. Lovade att jag skulle hjälpa henne med bloggen. Men jag fixar inte håret någon som vet något bra knep? Eller kan den se ut så här?

Efter blogg knåpet, började jag prata med Narre. Vi pratade om utgång, dock hade jag inge alkohol. Men det behövdes tydligen inte för Nathalie hade ju ett lager. Så hon kom hit och så ringde vi hit Anders. Det blev lite mycket kanske, elr ja. haha. Sen åkte vi ner på Stan för att ta stämpel på Heart Break, därefter gick vi till Old Saints och tog en cider. Där vi även mötte upp Lina och Mia. Hm, ja va hände sen Nathalie? hahaha. Man får för sig konstiga saker på fyllan, men de var någon gubbe som retas med Lina och förlovning och grejer. Då hade Nathalie en gummisnodd. Så då skulle vi förlova oss så satt vi fast det i båda händerna. Så skulle vi dricka samtidigt. Nathalie hade ut hela cidern över en kille som inte var så onykter. Han blev inte så glad.. Så vi gick vidare till Slick, gud det var så jävla kul på Slick. Det var lägesen det var så kul att dansa där, riktigt lyckad kväll. Vi avslutade kvällen med att käka korv som vi alltid gör. Sen självdog jag i sängen hemma.!

 

Min kära vän Narre!

 

Anders och jag som gjorde världens godaste
Rosa Pantern drinken!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0