Home.

Idag har jag haft en heldag på stan. Haft lite fikamys med Vero, alltid trevligt. Vi måste definitivt träffas mer ofta, man han ju knappt med idag. Efter fikat kika vi lite i affärer och därefter åkte Vero hem för att färga håret, I think. Vi skulle fira Lina på Brändabocken, men det var ju fullt. Fast de kanske vi skulle ha inset lite tidigare. haha. Som vanligt står jag där i tid när ingen annan är i tid, elr jo Lina var det. Vi skulle träffas 16.30 då hade inte ens Nathalie åkt ifrån Bomhus, haha. Sen kom Hannah och Tobbe också, trevligt. Det blev att kika på artister så som, Timotej, Alice, Darin, Amy Diamond ( riktigt stort fan fortfarande ), jag vet fjortis/tönt/barn/varning whatever ;)   Sen var det några flera också. Det blev både kakor och snygga brillor på denna fet stora "konsert" ;D
käkade även inne på Gallerian sen, det blev en kycklingsallad. Múma. Blev även mobbad för uppkörningen, var väldigt förvirrad där ett tag. men jag har den faktiskt inte på FREDAG, så de så ^^

Amy Diamond - Up

( älskar dock bara början..^^)

 

 

P.S håll tummarna för imorgon har jag teoriprov, så himla nervös ._.

kmr inte klara det, gaaaaaaaaaaaaaah.


Kommentarer
Postat av: natta

ja vi kanske borde lära oss prata du och jag, eller ARTIKULERA som pappa säger ;) men du kan ju inte prata ända haha ;D du klara de, jag vet de! :)

2010-07-28 @ 22:17:20
Postat av: hannah

hahaha ja lycka till på uppkörningen "imorgon" ;) hahaha.. kuuuwl! see you tomorrow.

förresten, FAN VAD DU ÄR BRA! som klarade teorin :D

2010-07-29 @ 19:45:49
URL: http://hannahfrelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0