Har ni inge liv?

Vem fan klipper gräset kl 8.00 på morgon och jag har hela fönstret upp så han kunde ju lika gärna gått och klippt gräset inne i mitt rum. Hade lust att ta en lampa och kasta i huvudet på gubben nedanför. Var så himla trött, zombie. Dock får jag skylla mig själv jag när jag jobbar och sliter hela dagar. Har så himla mycket fritid, haha, så blir helt slut. Det är faktiskt jobbigt att vara ledig, näe nu ljög jag ;)

Igår var Erik här, vi gjorde ordning tacos. Eller jag gjorde i ordning köttfärsen i alla fall. Jag är ju så grym på att skära grönsaker you know, tar 10 timmar för mig att göra det och alla ändå bara klagar för att det blir för stora bitar så nu har jag gett upp med det, så att ni vet. Fast måste erkänna att köttfärsen ( eller säger man köttfärsensåsen?) var bäst. Mina skills på att laga mat har kommit igång weio, gjorde världens avancerade fiskgratäng. Jag öppnade förpackningen, slängde in den i micron på så där 7-8 minuter sen bon apetit! :D

Det blev färgning av hår igår, både av mitt och Eriks. Dagen innan var det mammas och några dagar före det var det Nathalies och idag ska jag färga håret på Jullan. Jag visste att jag hade blivit frisör? ;)

aja, vi såg Harry Potter Halvblodsprinsen igår, för snart kmr ju nästa film. Den var så spännande så jag nästan somnade, men höll ögonen öppna, jag tkr faktiskt om Harry Potter dock inte lika mkt som Edward, Bella och Jacob. Alltså shit sista boken ska spoila hela boken i ett inlägg här framöver. Ni som läser får skylla er själv, haha. Det är helt stört bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0