Spått mig.

Jag har gjort världens läskigaste sak i hela mitt liv. Och det är så sjukt att man ställde en fråga och hon berätta typ halva mitt liv och vad som kmr i framtiden. Tänker inte säga vilken fråga jag ställde men ja.. Det är helt sjuuukt. Av korten så berättade hon detta:

Situation som jag lever idag, beskriver kortet vagnen:

"Vagnen handlar om att ta kontrollen över situation och röra sig framåt i livet, trots motstånd. Det kan vara ett positivt eller negativt kort. Kortet kan stå för hämnd, om att flytta till en annan stad eller land för att bli av med en situation som är jobbig eller som inte har någon lösning, men även om att samla sina krafter och hela sitt mod för att kontrollera en viss situation som verkar hopplös."

Det stämmer så himla väl, känner mig totalt vilsen just nu. Mitt liv har verkligen vänts upp och ner flera ggr om. Och jag försöker reda ut de. Men det mesta känns hopplöst.

Detta har vart förut, vilket stämmer ganska bra..tyvärr.

"Svärdet, Kortet står för en person som har omgivits av andra skvaller och svek. Personen känner sig fånge en situation eftersom andra sätter käpp i hjulen."

Säger bara sista året i gymnasiet, fattar fortfarande inte vad som hände. När man behöver någon som mest så vänder de ryggen. Är svårt att glömma, men det är redan förlåtit. Kanske inte hade gjort de i en liknande siutation idag. Har nog aldrig vart så knäckt. fy fan vilken tid.

Detta händer snart, spännande

Drottning i Stavar:
Kortet står för en intelligent, energisk kvinna som lyckas inom yrkeslivet. Hon har karisma och kan vinna andras stöd.

och detta händer eller pågår.

De Älskande: Kortet dyker oftast upp när man står inför ett mycket svårt val - det handlar om att välja eller inte välja, om att välja det ena eller det andra, om att ta den vägen eller den vägen. Det är viktigt att välja rätt eftersom framtiden står på spel om man väljer det som inte är bra.

Usch, hatade verkligen de kortet. Jag vet vad jag vill, men jag vågar inte längre inte ta första steget. Det har pågått i så pass många år nu. Rädd för att bli sviken, rädd för att inte duga. Men.. är fortfarande kär..

Min Framtid,

"Kejsarinnan: Kejsarinnan handlar om kreativitet och står för din förmåga att använda din kreativitet på ett mycket produktivt sätt. Kortet står även för ett företag eller det kreativa arbetet som bedrivs inom ett företag."

"Överprästen:
Kortet står för sociala normer, en lärare som vägleder eller socialt tryck att bete sig enligt vissa regler. Kortet kan också stå för övervakning."

- Hon sa att jag kommer att jobba med barn i framtiden, med barn som behöver hjälp och stöd. Kanske på en    annan plats en där jag lever i idag.

Slutresultat, älskar mitt slutresultat!:

"Pentagram: Kortet står för generositet och hjälp. Kortet dyker upp i samband med att man tjänar så pass mycket att man även kan dela med andra och det kan handla om att betala skatt eller ge pengar till fattiga."

- OMG , jag kanske blir rik då! i framtiden, låter inte helt fel. ! ^^

Det är helt sjuk, hon berättade så mkt om mig så det var nästan läskigt! OMG, spå er i Tarot kort.! Jag gjorde de online för jag vann en tävling via någon blogg. men kommer inte ihåg vad adressen är!!! Ska försöka ta reda på de, så ni kan gå in och spå er! :D

Men jag gjorde även något dumt, man kan spå sig i en annan person utom sig själv..Gör fan inte de! Det är ganska scary med tanke på vad som kan sägas, beroende vad man ställer för fråga.!



Kommentarer
Postat av: f

okej, ja den är riktigt rolig :D

2010-02-22 @ 16:15:52
URL: http://feliciaholmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0