Pluggat, pluggat och pluggat.

Idag har jag verkligen pluggat järnet. Ganska jobbigt dock, bara sitta och läsa och läsa. Fast denna gång var boken intressant med tanke på den förra, man fatt ju knappt vad man läste om. Har bestämt mig nu, att ska verkligen ta tag i skolan och lägga mycket tid på den. Fast de har jag iförsig gjort de senaste veckorna. Man hinner ju så mycket mer, hinner göra annat än att bara plugga och man planerar.

Har kollat lite på OS också, eller typ hela tiden nu på kvällen! Det blev OS-silver, men trodde fan att vi skulle ta Guld. Det var lite synd. Men nu ska jag ta mig till sängen och sova. För imorgon är det skola och då ska vi ha seminarie om Lekkulturen, wiho!


Kommentarer
Postat av: Johanna

sv; Hejsan! :) Pälsjackan har jag fått utav en bekants mormor. Kolla runt på olika secondhand butiker eller loppisar, där kan du fynda huuur fina pälsar som helst till billig peng! :)

2010-02-23 @ 23:18:32
URL: http://johannahelaveckan.blogg.se/
Postat av: hannah

hörru, nu vill vi se fler filmer från i fredags ;) hahaha.. eller vill vi? :D

2010-02-24 @ 14:10:19
URL: http://hannahfrelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0