Vaken 12.00

Mamma ringde då, blev lite less med tanke på att jag satt uppe till 3.00, eller satt var ute och powerwalka! Alltså mina ben värker för jag har tränat så mkt på sistonde fast det är grymt skönt med träningsvärk. Sov bra inatt, nej verkligen inte. Det var spöken i hela lägenheten ;) Sov med lampan tänd i hela rummet och musik i högsta volym i MP3:n. Vet inte när jag somnade men har sovit väldigt oroligt inatt, drömde hela tiden att någon skulle göra som det gjorde med tjejen i Paranormal Activity 2, dra iväg henne. USCH.

Nu ska jag iväg till Mormor med Mamma hon ville inte åka själv..Får se om hon kmr ihåg oss denna gång, ungefär så känns det när vi ska dit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0