Myshelg.

I fredags var Hannah, Narre och Elin här och vi kikade på Idol, åt chipsgratäng och massa (o)nyttigheter. Och självklart var ju JAY. Som jag har sagt från början, love him!.. Sällan jag älskar någon.. whatever ;)
Sen i lördag idag typ, skulle jag plugga. Det gick ju inte så bra som jag hade förväntat mig, skrev en sida, så ganska bra..nja inte från 10-16.00 på sex timmar en sida är ganska kast. Men imorgon då jävlar ska jag gå upp i tid och skriva som en GUD. Efter jag hade pluggat åkte jag till Elin för att dansa lite, haha blev inte så mycket dans. Busade med kissemissarna käkade max (det nyttiga förstås) kollade på Sex and the City 2. Kollade på en del bilder och filmer från detta år också, haha shit vilket jävla underbart år 2010 har vart egentligen, kanske inte början på det.. men sen alltså! Alltså är jag bäst på att göra fula lätende eller fula miner, shit alltså. xD

Kom hem vid typ 1 tiden idag på natten, skulle vara fyllechaffis åt min syster Linda som skulle till Åshammar, hon var.. inte så nykter, stannade någon gång på vägen. Haha, så synd om stackarn. MAN SKA INTE DRICKA ALKOHOL, nykterist någon?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0