Mot de djupa skogarna i Åshammar.

Vakna första gången imorse 5.00 inte okej, så vaknade jag sisådär 5-6 gånger av att jag drömde trevliga mardrömmar. Lite less på dem faktiskt, sista gången vaknade jag typ 13.00 snacka om att sova länge och då vaknade av jag bara satt mig upp. Blä, hatar att sova..

I alla fall, typ satt på mig kläder och käkade soppa. Åkte till Åshammar, där jag skulle hämta William på skolan. Tur att man hittade klassrummet, förstår ni hur stor han har blivit han går i skolan? Hur blev han så gammal liksom, usch nu fick jag åldersnoja, så kallade läraren mig Moster också. Kände mig som 40 år gammal, ( okej jag vet att jag är moster men iaf, det låter sjukt gammalt!)

Jag brände ut Gossip Girl S03, The Hills och The City. Vi bakade även pepparkakor som vi brände ganska hårt, kanske dumt att leka kurragöma samtidigt som man gräddar pepparkakor jag vet inte jag. Haha Wiktor så jävla söt han gömde sig på samma ställe alla 1000 ggr vi körde det. Svårt att hitta honom, så kollade vi på Bolibompa alltså fan jag joina det alltså. Grymt, satt och skratta som fan till ett program som heter typ "Hitta på Bus" eller nå, alltså det var gryma bus alltså. Skulle finnas när vi var liten! :D


Sötnosarna! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0