Mormor på hemmet.

Måste erkänna att det var riktigt jobbigt att vara hos Mormor denna gång, vet inte hur många ggr hon sa att hon inte ville leva längere.. Så svårt att höra någon nära säga det, för er som inte vet så har hon alzheimers. Men hon känner fortfarande igen mig, även fast jag fick ett antal andra namn under den timmen vi var där. Det är så himla synd om henne och mamma blev knäckt när vi gick därifrån.. Det är inte många gånger man ser mamma bli ledsen men det är dem gångerna vi är där. Jag kan inte ens föreställa mig min mamma vara under sån behandling..



Kommentarer
Postat av: Hannah banana

Visst är det hemskt? Farmor är likadan och tycker att pappa o hans systrar är elaka mot henne som låter henne vara där.. Usch det är jobbigt att se på.

2010-12-18 @ 20:11:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0