Kompis det går bra nu!

Kommit hem från skolan för någon timme sen där vi gick igenom den fantastiska tentan som vi ska skriva, är så JÄVLA TAGGAD. Typ det roligaste som finns att skriva under julen tycker ni inte? Och alla lärare säger olika hur man ska skriva, visst är det underbart? Så fick jag Kia som handledare, den strängast av läraren och den mest krävande. Dock är det bra, då blir ju tentan bättre. Med tanke på att ingen av våra lärare ska rätta våran tenta. Sen att hon ska inte läsa våran under helgen så jag kan skriva under hela helgen LYCKA! med tanke på att jag lägger ALL min energi på teknikprovet. Som kmr gå så jävla bra, fattar absolut ingenting.

Skulle vara ganska skönt och ligga på beachen i

Egypten just nu ._.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0