Jul, jul och Jul.

Jag har legat med magsjuk i 3 dagar och  migrän en, så har inte orkat blogga eller gjort något vettigt, haha. Sen har jag vart hos min mamma och blivit behandlad som en ängel med frukost på sängen och mat på bordet, efter min magsjuk alltså ;)  Känns som man har gått upp 100 kg efter den här julen. Okej lite överdrivet kanske, men lite sant, haha.

Sen har ju tomten vart på besök också, fick lite presenter faktiskt. Ska skriva en liten lista för det tkr jag är lite skojigt ;)

Det här fick jag i julklapp.
- Uggs 1200 kr ( tidig julklapp )
- Vinterjacka 3500 kr ( tidig julklapp)
- Gym/Simkort på Fjärranhöjder. ( tidig julklapp)
- 2200 kr till termins avgiften av dansen.
- 500 kr av Morfar & Mormor
- 500 kr av Morbror Svante & Rose.
- Paljett klänning Från Gina Tricot, 600 kr.
- Strumpbyxor.
- Body Butter och Shower.
- Smycken av Ida.
- Smink av Linda.
- 1000 kr till Shopping pengar av Mamma & Pappa.
- Smink av Mamma.
- Strumpor och SportBH från Newbody av Mamma.
- NEW YORK RESA I SEPTEMBER!!!!!








Och genast kände jag att jag inte skulle skriva upp den listan, för jag fick lite bortskämd stämpel när jag räknade ihop sammalagda kostnaden...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0