Höll tummarna.

På att fjärran höjder öppnade senare än när vi började skolan, haha. Men så fel jag hade, de öppnar 6.30 slog vad med mig själv om de öppnar tidigt ska jag åka och träna. Så hade det öppet tidigt, rackarns. Det blir 1h gym och 30 minuter simning.

Måste ju träna eftersom jag ska dricka en massa alkohol på kvällen dårra. Har hört fullt ös medvetslös och Oscar Linnros. Ska dit till åtta så vi är säker på att komma in elr nio. Så missar dansen men tanke på att vi ska göra iordning oss. Själv kan man hålla på hur länge som helst, nu när man har skaffat lugg och allt också.

Idag har man levt på en Pringels chips, oboy och en macka. och en grönsaks tallrik.. Ja jag höll ju mig till pointsen det är väl det som räknas (a)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0