Dag 1 – Presentera mig själv.

( såg att det blev den andra..men va fan, ni får låsas ;) 


Jag heter Elin Sophie Henriksson. Men jag skulle vilja heta Stephanie.. Eller snarrare har alltid älskat de namnet, fråga mig inte varför. Ska döpa mitt framtida barn de om det blir en flicka. Jag är en sladdis så mina systrar är 8-9 år äldre än mig vilket har vart bäst. Dom har ju verkligen vart mitt stöd i vått och tort. Om jag skulle förklara mig som person, skulle jag säga

"Erre är alltid på"
Jag bangar faktiskt inte mycket, det måsta jag säga. Alltså vi lever EN gång tänk om jag missar något det kan man ju inte göra? Lika med Ferre? Hallå roligaste som finns är ju att gå ut och dansa på Slick med bästa brudarna.

"Spontan" Det hänger lite ihop med "Erre är alltid på"  Exempelvis Fuerteventura, Egypten så där spontana grejer. Speciellt Fuerteventura, 10 h innan planet gick? Är inte en person som behöver planera så mycket, tar lite mer dagen som den kommer. Det kan ju dock vara både för- och nackdelar med det. Som skolarbeten..

"Positiv, Glad, Galen, Dryg, Fjortis, Energi, Flum"
Alltså måste säga att jag är en Kombo, haha. Glad och skrattar mycket de måste jag ju erkänna att jag göra. Oftast positivt, hörde jag senast för någon vecka sen från Anna. Måste du vara så förbannat positiv, haha. Why not? Dryg/Galen/ Energi. Ja..Jag kan bli lite för mkt ibland, men vem kan inte bli de? Galen mm.. Ja har liksom inga gränser, hittar på massa bus är ju skit kul även fast man är 20 år gammal.

"Dansfreak" shit jag dansar och älskar det. Finns inget som jag älskar så mycket som det. Det hela grejen med tävlingsgruppen vi är som en enda familj. Jag kan inte förstå att man en dag kommer sluta där, man har alltid roligt när man kommer dit på träningarna. Om man har haft en dåligdag så blir dagen bra när man går därifrån. Och på tal om dans förstår ni hur mycket vänner man har fått därifrån. Säger som Lady Gaga, I left my head and my heart on the dance floor.

"Allvarliga" Men mitt upp i allt det är glada och positiva tjejen så finns även mörka stadier i mitt liv som har påverkat mig VÄLDIGT mycket. Men jag är nog inte den här individen som berättar allt. Håller gärna de mesta för mig själv och går med allt tills jag bryter ihop totalt. Vilket är ju puckat, men så fungerar jag och inte lär man sig av sina misstag heller. Jag tror det kan bero på att jag vill visa mig stark. Super Woman, vilket kan kanske inte alltid ska vara. Man misslyckas inte för man blir deprimerad och har svakor. Vilket jag har lärt mig nu.


"Slarvig, noll koll" Ja, ibland tror jag faktiskt att jag är senil. Men det är jag inte, bara otroligt glömsk, slarvig osv. Vilket kanske inte är så positivt. Det är jobbigt också kan jag lova, vet inte hur många ggr jag har stått och hoppat, skrikit och gråtit för jag tappat bort något. Oftast går det över på 3 sekunder men i alla fall, jobbigt liv att vara hopplöst slarvig ! ;)

"Pratkvarn" Det har jag hört väldigt länge och det fick jag mycket i mina omdömen också.. Typ 7:ans omdöme, Engelska läraren Hoa: Pratar väldigt mycket på lektionerna, vilket kan vara bra om man pratar om ämnet! Mattelärare Erika: Elin måste tänka vilken hon sitter bredvid med tanke på att hon många gånger kan prata bort nästan en hel lektion... Ungefär så stod de på alla, kanske inte så positivt. Men fan vad bra jag fick på diskussioner för min mun kan inte vara stängd många minuter. Sen pratar jag nog väldigt mycket till vardags också. Dock i mina äldre dagar så är jag förbannat duktig på att skapa helt fucked up meningar som inte har någon rödtråd i huvudtaget. Jag pratar bra Sverige.

Nu vet jag fan inte vad jag ska skriva, känns som jag skrev en halvbok. :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0