-0,3.

Hej jag har fuskat den här veckan, sooooooooom faen. Min helg har ju vart lite fettig, chipsgratäng, sen mer chips, ostbågar och läsk. Sen samma 2 dagar irad, haha. Men man måste ju dra lite på gränserna när man har myshelg med tjejerna. Men jag gick inte upp eller stod still, så lite duktig har jag vart ;) men jag har ju tränat som satan denna vecka.

Fast har ju en ny vecka nu framför mig och då blir det hårdträning men idag blir det lite mys, för jag har vart så duktig och pluggat. Har ju hunnit med 1h 30 min gym idag och sprungit på band och simmat, eller ja bubblat mer kanske ;) Haha söt-tanter hade glitter i håret när det hade vattengympa. Fick lite åldersnoja när jag såg dom, ska man BLI SÅ GAMMAL? Känner mig som gammal redan liksom!

Varför ska Victoria's Secret modellerna vara så

förbannat snygga för!

 


Kommentarer
Postat av: Lina

det finns bloggar som riktar in sej för att lära ut hur man designar sin blogg. min blogg är inte en av dom :p tyvärr..

2010-12-14 @ 15:15:43
URL: http://millblomskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0