Vårvik med Narrs.

Igår var jag i Vårvik med Narre, hon ringde typ och väckte mig vid 2 tror jag klockan var, ljög dock och sa att jag var uppe som vanligt med andra ord. SHIT det är så jävla skönt att sova, skulle nog kunna sova bort hela mitt liv. Elr typ iaf. Vi var lite nyttiga också.. Vi skulle köpa en  sallad med den blev att vi delade på en pizza och drack cola. Hm, lägger det ansvaret på Nathalie. haha. Jag var fortfarande bakis sen i fredags, eller snarrare mörbultad sen i fredags. Kanske syn på bilden, pigg_tjej_90? ;)

Vi hade även lite movienight där vi såg Prince of Persia, jag tyckte faktiskt om det filmen! Sen såg vi även the Cove, lika sorglig varje gång!

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0