Tjejkväll Hos Vero.

Precis kommit hem från en mysig poker/filmkväll som bestod av mig själv, Vero, Kristin och Jossan. Jag var ju inte så grym på poker ikväll kan jag säga, kom sist och näst sist. Ingen storvinst direkt, haha. Men är lika glad för det ;)
sen kollade vi på världens kassaste film, Sex and Death. Ja ni hör ju bara namnet. ;)

Men nu ska jag självdö i sängen, för har gått enda tilll Brynäs och sedan tillbaka, måste faktiskt erkänna att det är ganska läskigt att gå ute själv mitt i natten. Speciellt när ens MP3 dör efter halva vägen. Och på tal om läskigt så var det någon jäkel som hade satt en dock med läskig mask och kläder på altanen, var inte alls beredd att se något liknande. Mitt hjärta slog fan dubbelslag, haha blev skit rädd. Är ju rädd för övermänskliga saker som egentligen inte finns. Gosh, den jäveln alltså ^^





Kommentarer
Postat av: hannah

hahaha jag vet vilken balkong du menar!! jag brukar också gå/åka förbi där och bli lika rädd varje gång :p haha.

2010-08-11 @ 21:20:58
URL: http://hannahfrelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0