Team Göteborg.

Vi var en liga på 5 stycken galna människor. Elin - Gerry, Hannah - Emma, Nathalie - Victoria, Lina - Mel C, Tobbe - Mel B eller hur var det?  ;) Whatever, vi åkte bil enda ner till Göteborg och musik spelades flitigt ner och det var en del fina sångröster som kom fram under resans gång. Även en vis Elin blev strypt nästan halva vägen av bilbälte snacka om att bli hatad av Tobbe&Hannahs bil. Jag blev även tunglös tänkte jag skriva, haha. R.I.P Tungpiercingen, tjejen med kollen lyckades ta ut den och glömma bort den. Tobbe han även mona under vägen dit, haha.

Tobbe, haha xD

 

övertrötta tjejer? :D

Vi han även med att stanna och käka lite donken på halva vägen och sen bar det av till Liseberg vandrarhem. Det blev en relativt tidig kväll, för vi skulle upp tidigt dagen därpå för vi skulle till LISEBERG. Lite nervo för det faktiskt har aldrig vart där var helspänd som en 6åring på julafton. ;)

 

 

Det blåa paret :D

 

Snyggingarna ;)

 

 

(Hannah, Lina, Tobbe and Me. Nathalie  är fotografen längst fram)

här åker vi Flumride och blötare människor har ni nog aldrig sett efter den åkturen det kan jag lova.

kolla själv här!

 

blöta människor efter flumride!



Jag var väl fegast av ligan som åkte iväg iaf, men det står jag för, haha. Det var sjukt långa köer där vilket var lite tråkigt kändes som man kunde vart där en dag till. Då kanske man hade fått lite självförtroende och åkt något mer vem vet ;)


(Hannah and me! )

 

Nämen titta, två tjejer som vet hur man spelar på chokladhjul !

Fick det på mitt turnummer 21! Kör alltid på det nummret ^^



Efter vi hade vart på Liseberg i 10-11 timmar så bar vi oss hem, med ben som knapp höll oss uppe. Vi gjorde ordning oss till kvällen kl var iförsig redan då kanske 22-23 något, haha. Vi hade planerat lite bus för en vis person som har fyllt hela 20 år, LINA. Så klart visste hon inget om även om vi många ggr höll på att försäga oss.




Tänk vad lite Fanta och Rose kan göra ;)






Födelsedagsbarnet Lina!
Där hon hade massa uppdrag som hon förövrigt klarade alla!!!
Duktig tjej eller vad säger ni?

 

Halva gänget gick ut och det var Jag, Lina och Nathalie. Vi åkte kanske 1-2 tiden ut och regnet öste typ ner. Men det stoppade oss inte. Vi hade ganska trevligt sällskap vid spårvagnen, eller vad säger ni. Uuh. Vi hade ingen aning om vart vi skulle av och vart vi skulle ut. Det låter som vanligt då, haha. Vi kom in på Parken och där var det drag, men de var nästan bara killar där inne?! Märkligt, vi dansade och hade kul. Lina gjorde sina uppdrag vilket var kul att se på, haha. En av oss blev också utslängd. HAHAHAHA att man lyckas, men det var väl lika bra med tanke på den arga killen, ops. Vi gick ut i ÖSREGNET. Väntade på spårvagnen jag hade ingen jacka stod där i partyklänning men jag överlevde. Vi hamnade på Exat samma spårvagn på vägen hem hur stora är oddsen? Där var min systempåse med en uppdrunken cider, haha. Vi missade våran station såklart, tror vi var lite..fulla kanske? Vi skyller på Nathalie iaf för hon höll på att filma med kameran just då, hon liksom distrahera oss. haha.


Inne på krogen, någon kille tog kortet? :D



Dagen efter var man liksom lite sliten.. Med tanke på att jag och nathalie satt uppe någon timme sen och försökte oss på med datorn typ vid 5.00 morgonen. Vi var ganska nyktra, not. haha. Vi tog massa kort med webbkameran och snodde lite av andras mat (a) Lina var uppe med tuppen vaknade till men vägra gå upp från sängen, det var längesen jag var bakis så det tog på krafterna. I sista sekund klev jag upp för att hinna med det andra ner på stan och kika i affärer. Halva gänget åkte hem tidigare för baksmällen var för tung, haha. Jag och Nathalie stannade några timmar extra och upptäckte göteborg. Har ni tänkt på att Göteborg är så himla vacker stad?



Nathalie när vi käkar ;>

 

Nathalie var shopparN

 

Jag och Nathalie tog även tag i att upptäcka Göteborg så vi åkte Grodan runt i hamnen och i parken med Båt. Riktigt mysigt faktiskt och vilken bra gudie skit duktig på att prata både på svenska och på Engelska ;)


Två tjejer som är lite bakis kanske?

Me and Nathalie.

 

Efter båtturen åkte vi hem till vandrahemmet och möte upp de andra som spelade lite minigolf. Haha så roligt både jag och Nathalie sa att Hannah skulle vinna så gör hon det, haha. Så klockrent.

 


 

GrillmästarN

 

En ovälkommen gäst som tog KÖTT!

eftersom en vis grillmästare inte var vid grillen ;)

 

myskväll :>

 

sötisparet :>

 

 

 


Kommentarer
Postat av: PJOHANNAS

SVAR: I

2010-08-05 @ 22:08:05
URL: http://pjohanna.blogg.se/
Postat av: PJOHANNAS

SVAR: ingen blekaste! men det är ju inte många föreningar som fotboll!

2010-08-05 @ 22:08:21
URL: http://pjohanna.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det är så fint på Liseberg. =)

2010-08-06 @ 18:37:04
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0