Skolan börjar.

Nu börjar allvaret igen efter ett väldigt långt sommarlov. Tycker att vi kunde haft någon vecka till, men man kan ju inte få allt här i världen. Ska läsa Diktik och Teknik denna höst, det kmr kännas tungt att ta fram sina skills i kemi och fysik.. Gosh, hur ska denna höst sluta. Såg vårat schema också, KILL ME SOMEONE, skriker hela schemat! Vi går.. Måndag, Tisdag, Onsdag, Torsdag och Fredag hela jävla VECKAN. Hur ska jag överleva detta, det är tydligen meningen också att vi ska läsa ett antal ex böcker ungefär sisådär 20-30 böcker. Galna människor det där, som plugga på Högskolan har jag hört. Men ska verkligen PLANERA mitt liv under hösten, annars kmr jag GÅ UNDER.

Haha, kanska ska skaffa sig en kalender också. Ska skriva ner allt! Ska bli en pluggis och en duktig flicka som har koll. Hur jag nu ska lyckas med att ha koll.. Men detta år ska bli ett snille år! Ska vara förberedd till allt, inge glida på en räkmacka!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0