Nu kmr min käraste vän Nathalie på besök.!



Vi eller jag...ska göra tacos innan hon kmr om 20 minuter, hm undra om jag hinner det. Är lite seg av mig, men får skynda mig lite lovade faktiskt haha! I alla fall det blev lite andra planer tack vare en person.. nämner inga namn, bara så att han känner extra skyldig ;)

Vi ska göra klart vårat parprogram, hehehehehhehe. Vi har sagt det hela sommaren och har gjort typ 4 åttor.. Men nu jävlar ska det taggas parprogram, kanske tar vårat SUPER GAMLA PAR, skulle vara skit kul, våran andra parprogram tror jag. Ni ska få en liten snutt på de ;) kollade igenom min youtube och hitta den, haha :D


Söderhamn - 09

Me and Nathalie!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0