Min nya fras "Jag dör".

Säger det så ofta jag kan, haha. Men ärligt nu dör jag! Har gått upp 5.00-5.30 två dagar irad på en HELG. Hur sjukt är inte det? Mina armar och ben lever knappt och ögonen är nere i golvet. Fattar inte människor som jobbar och behöver gå upp så tidigt. Tur att jag bara har gjort detta 2 ggr under hela sommaren, haha. Hatar att gå upp tidigt, fast den senaste tiden har det vart jobbigt att gå upp från sängen fast klockan är 13.00..

Men nu ska det bli ändring, börjar snart skolan.. WOHO, äntligen får jag läsa 28.000 böcker på en vecka, längtar så himla mycket så jag spricker. Att få plöja böcker på 500 sidor, love it...Men för hoppningsvis kmr man skaffa sig ett jobb efter skolan. Skulle faktiskt kunna plugga i 20 år till och sen skaffa mig ett jobb, så känner jag just nu ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0