Lina och Mia 20 år.

Har ju helt glömt bort att skriva om denna otroligt roliga händelse. Eftersom jag var helt fucked up efter den där cp:et. I alla fall. Det började med att jag gjorde mig iordnig redan vid 15.00 och vi skulle vara där 20.00, haha och jag var ändå inte klar innan jag skulle åka. Herregud, tjejen med stora problem alltså! I alla fall var och köpte en ny klänning till kvällen för jag visste inte vad jag skulle ha på mig. En svart spets klänning.

Denna skönhet på Gina trickot.

Älskar svart, älskar spets !

 

 

Sen kom Hannah och Nathalie och hämta mig med bilen för vi skulle nämligen cykla till Lina. Jag hatar verkligen att cykla, men vad gör man inte för lagandan ;) Vi kom ju såklart 30 minuter försent, haha men vad gör det?
Vi skulle vara i Linas lilla myslya, hur söt lägenhet som helst. Perfekt första lägenhet verkligen och snacka om att Mia och hon hade pimpad den med kräftmys!

 

 

 

Gah, vi ska inte tala om maten var hur god som helst. Kräftor är verkligen en favorit ( och ja vi har kräftorna i en stekpanna,! ) Vi drack sjöng snapsvisor och vi drack snaps och vi blev lite på kalasen. En riktigt spårad kväll som kan jämföras med någon natt i Fuerteventura ungefär ;)

 

 

Födelsedagsbarnet Lina ! :D

 

Födelsedagsbarnet Mia! :D

 

Nathalie och hennes tvilling!

 

Lina och hennes tvilling!

Jag och min tvilling!

Mia och Anna!

Mia öppnar sin present, undra vad som kan finnas där i ;)

 

Jag, Hannah, Lina och Anna.

(vad nykter vi ser ut ;)

Hej å Hå är är det folk som inte kan

kontrollera alkoholen ;)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0