Kompis det går bra nu.

Har dansat nu i 2h så har energi som en.. Jag vet inte vad. I alla fall, det här med koka ägg kanske jag ska lära mig. Jag hade ju trots allt MVG i Hemkunskap.. HEHE, lite pinsamt och googla på hur man kokar ägg..De gjorde jag i alla fall och visste ni att man kan faktiskt misslyckas med att KOKA ÄGG! Det stod att man skulle koka i 8 minuter för att få hårdkokta ägg. Vilket jag ville ha som resultat eftersom jag ändå kastar bort ägg-gulan blääääääää.

Tur att äggvitan är god om man LYCKAS KOKA ÄGG! Men det gjorde inte jag.. Jag var nog lite trött när jag skulle koka ägg. Jag satt på fel platta och det tog skit lång tid innan det koka upp, konstigt va?.. Efter si sådär 30 minuter tänkte jag, nu är det fan klart. annars blir dom ju gröna, så jag ställde äggen under kall vatten som man skulle och så skulle jag knäcka ägget när jag SATT VID DATORN, i bordet och INSER att ÄGGET INTE ÄR KOKT! Ägg över datorn, Ägg över mig, Ägg över golvet och Ägg över bordet. Jag ska aldrig koka ägg mer. Men lugn det tar inte slut här inte. När jag skulle hälla i locka i en kopp. ( alla glas är i disken ) Koppen var upp och ner och jag häller i koppen.. Så jag har ÄGG OCH LOKA över bordet, golvet.. You name it. SÅ JÄVLA FAIL!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0