Första dagen avklarad.

Min dag började verkligen super. Målargubben kommer in 6.30.............Han sa att han skulle komma 9.00!! Lite skillnad, han bara jag kom lite tidigare idag. NO SHIT. Hade inga kläder på mig, så bara slängde på mig första bästa plagg som fanns på golvet. Jadu. Nu är i alla fall min SMURFVÄGG BORTA! Känns väldigt bra måste jag erkänna, den har nämligen blivit vit, mycket bättre än smurfblå.

Vi hade introduktion idag av kursen, känns toppen att börja skolan igen..Gah sommarlov någon vecka till tack? Jag är skoltrött innan jag ens har börjat, haha. Ganska illa det, satt och gäspa 70elva gånger. Kanske dags och lägga sig i tid, la mig halv två inatt. Vart så fast i Gosip Girl, haha :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0