Lärt mig något nytt.

Tänkte bara berätta att jag överlevde helgen, det var inte bara alkoholen som spårade. Utan allting runt omkring mig också, behöver inte gå in på detaljer! Skulle vilja ha film på min hemgång från busshållplatsen, dock var det inte lika kul när man kom upp i lägenheten, haha. Måste fan skärpa mig. Nykterist nästa! Någon som hänger på? Tror Nathalie var lite sugen ;)

Idag kom mamma också på besök vid 10.00 på en söndag morgon,
Mamma - plingar på.
Jag - *sover* KOM IN!
Mamma - Jag trodde du var vaken..

Sen när går man upp 10.00 på en söndag morgon? Inte jag i alla fall. Följde med till Köpis en snabbis på morgon, för jag skulle ju träffa Erik senare var det tänkt. Men ja, de blev ju som det blev.

Jag har lärt mig något nytt idag förresten. Att kärlek är puckat och ingenting jag vill ge mig in i igen. Blir bara mer och mer sårad för varje gång, hur kunde jag vara så korkad?

Kommentarer
Postat av: natta

lätt på! glöm inte att du ska bli katt också elin! :D hahah

2010-04-19 @ 13:19:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0