haha lite surtjej.

Nathalie, vad ska jag säga. Tack för du rädda min meningslösa dag igår. Stannade med mig enda till 02.30 vi pratade och youtubade, kollade på bilder från 2006-2007, helt galet, haha. Hon kom hit på 10 minuter, från deppa till peppa! Hade ett väldigt uppmuntrade inlägg om kärlek förra, haha. Snacka om galet surtjej, vaknade nog inte på rätt sida idag heller. Vaknade av att ha sendrag, det är fan inte okej!

Gick upp och skulle fixa frukost, dricker bara naturdiet på morgon. ÄLSKAR NATURDIET, smakar som någon speciell choklad muma! Men när jag skulle fixa och öppna förpackningen drog jag lite för fort och allt pulver hamna på golvet. Lite less tjej, stod precis vid bordet trött som jag är började jag sopa upp och har huvudet precis under bordet och skulle upp fort. Vad tror ni att jag gjorde? Slår i huvudet cphårt i bordet. Börjar mucka lite med bordet och säger några vackra ord. Jag går till diskbänken för att fylla glaset med vatten och jag har ner ett glas i golvet och det blir 1000 miljarder bitar. Blev lite mer förbannad och sätter mig i soffan och tar några djupa andetag och drar filten över huvudet. Precis när jag satt som bäst så ringer mobilen och hoppar upp ur soffan och springer till mobilen som ligger i köket. Vad gör jag då? Kliver i fucking glaset. Jag tar mobilen och svarar och den som ringde lägger på men okänt nummer. CPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP. Jag sket i frukost och jag plockade av glaset i foten och tog 50 kr och gick ner till solariumet, för värre morgon kan man väl inte ha eller?

När jag väl kommer till solariumet så funkar inte växelautomaten..Jag tror mitt liv är ett skämt, nu åker jag och tränar! Bli inte förvånad om jag har brutit ett ben, för de blir inte jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0