Duktiga mig!

Har vart i skolan på min FRIA dag.  Jag, Karro och Sofia gjorde klart vårt grupparbete, shit vad vi är duktig. haha. För en gång skulle så går det framåt här i livet. Det känns bra nu, men när det känns bra så kommer det en motgång, I know. Men nu ska jag njuta av livet och skita allt annat. Skolan går bra nu, har världens bästa vänner, har motivation till dans och träningen går super!


Imorgon har jag lektion på eftermiddagen men ska till skolan innan och förberedda vår redovisning om skolmiljö. Vi kommer rocka, hoppas jag i alla fall, haha. Efter skolan kommer Elin och vi ska laga ordning mat och bara mysa! Det var längesen jag träffade tösen!

Imorgon ska jag vara med

den här puman!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0