Vilken söndag.

Det började med att jag trodde att jag vaknade i bilen påväg hem från SM, fast de var i skutskär jag vaknade upp. Var helt säker på att jag var i bilen, jadu. Vakna kanske vid 12.00 tiden och jag var verkligen ett vandrande lik. Jag bara den här dagen ska jag inte göra ett jävla skit. De blev tvärtom, jag och mamma åkte och shoppade en himla massa grejer till längenheten. Julsaker med andra ord och lite blommor, mina dör ju hela tiden. Tror inte blommor gillar mig antingen så övervattnar jag dem eller så dör dom av torka. Kan de inte vara någonstans mittemellan?

I alla fall kom till en längenhet som såg ut som "hej-kom-och-hjälp-mig". Låg kartonger och påsar över hela köket och vi ska inte prata om diskberget. Jag bara jag självdör på sängen ett tag, men de gjorde jag inte satte mig och nörda vid datorn en stund. Var så jäkla uttråkad, så börja jag snacka lite med Anders på msn. Han var lika uttråkad som jag. Jag bara jag vill ut och dricka ett glas eller två. Så vi bestämde oss för att åka till oldsaints och ta något glas. Hm något glas, 2 kaner cider, en smirnoff, en redbullvodka, en rosa pantern och en shotbricka. Fast Anders var värre! Vi kom in på många djupa diskussioner om både de ena och de tredje. " En livs levande psykolog" som Nathalie brukar kalla mig.

Vi skulle ta 23.20 bussen, men vi åkte hem med taxi vid 2.00 tiden. Det var en väldigt välbehövd kväll kan jag säga. Få ut allt som man har inom sig. Flera såna här Söndagar säger jag bara !


Älskar den här låten som spelades i slutet av kvällen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0