Träning och humor.

Var precis ute och sprang 3 kilometerspåret  vid oss. Har aldrig sprungit där förut, men måste ju erkänna att de var jätte jobbigt. Men jag är i för sig förkyld så de kan ju vara därför. Sen såg jag Mathilda jobbade och slet inne på skönhetssalong man kanske ska dit och få sig en massage eller något någon dag framöver. När jag ska få tid med de, de vet jag faktiskt inte. Jag har ju som sagt ett berg med plugg som ska göras. Göra klart allt som ska vara inför Tisdagen och Onsdagen vet jag inte hur jag ska hinna men de löser sig, kan ju sitta uppe dag och natt.

Men nu ska jag ta och käka lite frukost som består av stora lass med TE och en hårdmacka. Måste ju bara vissa en sak som förgyllde min dag. De var någon som hade lagt upp den på Facebook, höll på dö.


Jag har inte bestämt mig för om de är morgonhumor eller skadeglädje xD


Kommentarer
Postat av: natta

hahahahahah :D diggar groggyminen efter hon rest sig upp! hahah :D

2009-11-23 @ 13:09:06
URL: http://nattalie.webblogg.se/
Postat av: E.

Hahahah men gud :D

2009-11-23 @ 14:58:17
URL: http://misspinglan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0