Girlnight.

Igår var de lite tjejkväll hemma hos mig. De var Jag, Nathalie och Hannah som innefatta denna lilla skara. Jag är ju så himla duktig på att planera, not. De skulle komma runt ca 20.00 klockan 19.40 sitter jag fortfarande och kikar på Paradise Hotel, haha. Men men sån är jag, tycker väl om att stressa antar jag. I alla fall så drack vi lite hemma hos mig samtidigt som jag hade lite kontakt med min vän Anders. Vi bestämde oss för att Jag och girlsen skulle hänga på in på Slick. De var någon fågel som viskade att de var 20. Men vi kom fram till att de var 23 så då tänkte vi dra till Hangloose istället. Fast där var de dött så vi hängde på till Slick i alla fall, vi kom in som tur var. Jobbigt läge om man inte skulle ha gjort de. Sen dansade vi och drack lite drinkar hela natten lång!


Idag som är "bakis" dagen så vaknade jag självklart klockan 7.00 när jag kom i säng 3.00 inte helt okej. Var hur pigg som helst, not. Men kunde inte sova för min dumma förskyllning höll mig vaken och så låg jag och tänkte en massa. De var nog mest därför. I all fall, så skulle jag hälla upp ett glas läsk för att återställa mig lite. Sen börja jag städa upp alla miljarder paljetter som jag hade haft ut på golvet tack vare min klänning. Så skulle jag ta läsk-glaset så tog jag ett grogglas istället. Lite förvånad tjej när jag drack en skit starkgrogg istället för läsk. That's sucks.

( Hade inge batteri i kameran så orkade inte lägga in bilder från igår. De kmr kanske imorgon. )


Bjuder istället en bild på Mathilda och mig.

Because I miss you!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0