Dansen är över.

Dansen är nu över för några veckor framöver, så jag ligger i stenhård träning i gymmet och med simningen. Okej, stenhård var väl och ta i. Men dansen kommer i alla fall ligga på is ett tag, tråkigt men sant. Ska väl göra klart mina program tills nästa termin kör igång. Kan vara bra att vara i tid med de, för en gång skull. Men ska inte ändra discon något ska bara lägga till några åttor och träna så jag verkligen kan de prima ballerina.

Idag efter skolan så gick jag direkt till Fjärran Höjder för att träna. Det blev ganska hårdträning. Spinning i 45 min och 60 min simning. Jag älskar verkligen mitt gym/simkort på Fjärran Höjder. Jag skulle kunna ha gjort de här förevigt, så himla skön träning. Dock blir man väldigt mör i kroppen efter simningen. Men man blir så här skönt trött, lööve it.

Btw, hittade ett roligt klipp från Eskilstuna SM 2009. Det är invigningen på Hiphop SM 2009, så kommer Nathalie freaket och dampar. Höhö :D


Invigningen av SM 2009 + Nathalie!


Kommentarer
Postat av: ELIN M.

Man hörde lite grann "Bumpy Feet, Bumpy Feet!" :)

2009-12-01 @ 19:09:24
URL: http://elinmjohansson.blogg.se/
Postat av: natta (dampen)

JAG VILL HA FILMER, SKICKA!!! :D NU!! skriver till dig på msn nu så nu jävlaaaaar ;D

2009-12-01 @ 22:08:08
URL: http://nattalie.webblogg.se/
Postat av: Anna

Om man e clubmedlem så får man köp två betala för en just nu, då blir det 100 kr styck. originalpriset är 195 kr styck.

2009-12-02 @ 09:53:08
URL: http://justapieceoftheaction.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0